پروپوزال پایان نامه حسابداری، روش های موجود تجزیه و تحلیل مالی

پروپوزال پایان نامه حسابداری، روش های موجود تجزیه و تحلیل مالی پروپوزال پایان نامه حسابداری، روش های موجود تجزیه و تحلیل مالی

دسته : حسابداری

فرمت فایل : word

حجم فایل : 50 KB

تعداد صفحات : 20

بازدیدها : 536

برچسبها : تجزیه و تحلیل مالی پروپوزال حسابداری

مبلغ : 6000 تومان

خرید این فایل

دانلود پروپوزال و روش تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری با موضوع بررسی تطبیقی روش های موجود تجزیه و تحلیل مالی

پروپوزال و روش تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری با موضوع بررسی تطبیقی روش های موجود تجزیه و تحلیل مالی به همراه فهرست منابع و مواخذ فایل اصلی پایان نامه

مقدمه

بی شک شناخت حاصل از تحقیق علمی با توجه به نوع امور پدیده ها و انتخاب روش مناسب به کشف حقایق و رابطه علت و معلولی آنها می پردازد. این شناخت به طور ناگهانی و تصادفی حاصل نمی گردد، بلکه کوشش آگاهانه و منظم برای کشف حقایق است و نیازمند استفاده از شیوه مناسب، مطالعه، جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آنها می باشد. براین اساس روش مورد عمل در تحقیق علمی برگرفته از موضوع تحقیق می باشد.

از آنجایی که موضوع مورد پژوهش در ارتباط با تجزیه و تحلیل صورت های مالی به گونه های متفاوتی مطرح می باشد. لذا روش های متفاوتی را می توان برگزید. برای مثال در زمانی که موضوع مورد بررسی مشکلات مربوط به استفاده از نسبتهای مالی در تجزیه و تحلیل مالی مطرح می باشد، می توان از روش های توصیفی استفاده نمود. به همین دلیل در این فصل برای کشف واقعیت ها مفروضات تحقیق به انتخاب روش مناسب، توصیف جامعه آماری و حجم نمونه، توصیف ابزار گردآوری اطلاعات و داده ها، روایی و پایایی ابزار تحقیق و روش تجزیه و تحلیل داده ها می پردازیم.

این تحقیق از نوع تحقیقات پیمایشی و میدانی است. چون این تحقیق از طریق نظرسنجی، یافته ها و داده های تحقیق را تجزیه و تحلیل می نماید و نتایج آن مورد استفاده قرار می گیرد، از تحقیقات پیمایشی محسوب می گردد.

از آنجایی که روش این تحقیق پیمایشی می باشد، متغیرهای مستقل و وابسته ندارد. اما متغیرهایی که بر نتایج تحقیق تأثیر دارند،توصیف، تبیین و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.

جامعه آماری

در این تحقیق از صورت های مالی اساسی شرکت های آب منطقه ای، جهت تحلیل موضوع استفاده شده است. علاوه بر تحلیل مبتنی بر مستندات برای شناسایی عوامل و محقق کردن میزان اثر و اهمیت آنها از نقطه نظرات معاونین مالی و اداری، مدیران مالی، مدیران برنامه ریزی و رؤسای حسابداری شرکت های آب منطقه ای، مدیران و کارشناسان مالی دفاتر بهبود مدیریت معاونت برنامه ریزی امور آب و مجامع عمومی شرکت های وزارت نیرو و حسابرسان و بازرسان قانونی شرکت های مذکور استفاده شده است که تعداد آنها 110 نفر می باشد.

حجم نمونه

به دلیل جلوگیری از ریزش پرسشنامه های برگشتی میزان تعداد نمونه به طور تقریبی خیلی نزدیک به اعضای جامعه است و بر مبنای جدول اعداد تصادفی 95 نفر انتخاب گردیده است که از این تعداد 3 پرسشنامه به علت ناقص بودن و 6 پرسشنامه به علت مرجوع نشدن از دور محاسبات حذف و نتایج بر اساس 86 پرسشنامه به شرح جدول شماره (5) مورد بررسی قرار گرفت.

فصل اول - کلیات

مقدمه

موضوع تحقیق

اهمیت، ضرورت و انگیزه تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیه های تحقیق

روش تحقیق

قلمرو تحقیق

تعاریف عملیاتی و اصطلاحات

فصل سوم - روش تحقیق

مقدمه

روش تحقیق

جامعه آماری

حجم نمونه

ابزار گردآوری اطلاعات (یافته ها )

جمع آوری اطلاعات

روایی و پایایی ابزار تحقیق

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده

منابع

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید