پرسشنامه مدیریت عواطف (هیجانها)

پرسشنامه مدیریت عواطف (هیجانها) پرسشنامه مدیریت عواطف (هیجانها)

دسته : پرسشنامه

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 110 KB

تعداد صفحات : 9

بازدیدها : 354

برچسبها : دانلود پرسشنامه مدیریت عواطف

مبلغ : 7000 تومان

خرید این فایل

دانلود پرسشنامه سنجش کنترل و مدیریت عواطف یا هیجانها در 9 صفحه پی دی اف

پرسشنامه دانلودی دارای 20 پرسش می باشد ضمن اینکه شامل بخشهای کلید نمرات، تفسیر نمرات و تفسیر پرسشنامه نیز می باشد. در زیر به بخشهایی از متن تفسیر پرسشنامه مدیریت هیجانها اشاره شده است.

در پرسشنامه مدیریت عواطف 20 باور عرضه شده است. منظور از باور، باورهای مذهبی نیست؛ بلکه باورهایی در مورد شیوه زندگی است. برخی از آنها را قبول ندارید ، با بعضی از آنها کاملا موافقید و در مورد بعضی دیگر از آنها ممکن است بطور نسبی معتقد باشید.

تفسیر پرسشنامه مدیریت عواطف (هیجانها)

عواطف ، احساسات درونی هستند مانند خشم، نگرانی، بی کفایتی، آزردگی خاطر، رضایت و امثال اینها عواطف با اهمیتند. نه فقط به واسطه ایجاد احساسات خوشایند یا ناخوشایند، بلکه به این دلیل که آنها چگونه رفتار کردن ما را تحت تاثیر قرار میدهند.

تفاوت اساسی بین عواطف و رفتارهای ظاهری اینست که عواطف درونی و قابل مشاهده هستند اگر شما احساساتتان را در رفتار بیرونی ظاهر کنید، تظاهر بیرونی آن احساس در رفتار شما قابل مشاهده خواهد بود و نه خود احساس.

تفاوت بین وقایع درونی و بیرونی ، حاوی نکات با اهمیتی است. شما هرگز با قطعیت نمیتوانید از احساسات دیگران با خبر شوید بلکه صرفا میتوانید با مشاهده رفتار دیگران در مورد احساسات آنها حدسهایی بزنید و استنباطهایی داشته باشید. دیگران نیز نمی توانند با قطعیت به احساسات شما پی ببرند. احساسات شما کاملا یک تجربه خصوصی است مگر اینکه خودتان مایل باشید آنها را به نحوی در رفتارهای کلامی یا غیرکلامی خود بروز دهید. ...

خلاصه

مدیریت و کنترل عواطف برایتان آسانتر خواهد شد اگر باور داشته باشید که:

- یاد بگیرید در چه مواقعی عواطف خاصی را بروز دهید.

- همانطور که شما طرز عمل و رفتار خود را انتخاب میکنید، عواطف خود را نیز انتخاب مینمایید

- به جای سرکوب کردن یا ابراز احساسات بد و نامناسب میتوانید از ایجاد آنها پیشگیری کنید.

...

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید