پاور پوینت ویندوز-ویستا

پاور پوینت ویندوز-ویستا پاور پوینت ویندوز-ویستا

دسته : -پاورپوینت

فرمت فایل : powerpoint

حجم فایل : 605 KB

تعداد صفحات : 22

بازدیدها : 242

برچسبها : پروژه تحقیق مبانی نظری

مبلغ : 5500 تومان

خرید این فایل

پاور پوینت ویندوزویستا

پاور پوینت ویندوز-ویستا

روز جمعه 22 ماه جولای 2005 براد گلدبرگ مدیر اجرایی بخش تولید و طراحی ویندوز در مقابل 10000 نفر از كارمندان مایكروسافت در آتلانتا اعلام كرد نسخه آزمایشی (بتا نگارش یك) سیستم عامل جدید ویندوز كه با كد «لانگهورن» شناسایی میشد، در موعد پیش بینی شده، سوم آگوست، به تعدادی از برنامه نویسان و متخصصان تكنولوژی اطلاعات جهت ارزیابی و رفع ایرادات تكنیكی ارسال خواهد شد.

 

بر پایه طرح موجود در ادامه ارزیابی و نظرخواهی، در زمانی كه تاریخ آن تعیین نشده است، ویندوز بتا نگارش 2 را بیش از نیم میلیون متخصص دیگر كه با شبكه مایكروسافت همكاری دارند، دریافت خواهند كرد.

 

5 روز پس از آن در 27 جولای در اعلامیه دیگری نام لانگهورن به طور رسمی به «ویندوز ویستا» تغییر یافت. گرگ سولیوان Greg Sullivan یكی دیگر از مدیران اجرایی مایكروسافت علت انتخاب نام ویستا را همانطور كه در تبلیغ آن آمده شفاف، مطمئن، متصل عنوان كرد؛ پیام اصلی ویندوز ویستا «رساندن روشنی و شفافیت به جهان» است (ویستا در فارسی با معانی دیدن منظره از فاصله دور، چشم انداز و دورنما تعریف میشود). در همان روز مایكروسافت سایت اختصاصی ویندوز ویستا را در اینترنت قرار داد www.microsoft.com/windowsvista و پیش بینی كرد ویندوز جدید در نیمه دوم سال 2006 یعنی پنج سال پس از ویندوز اكس پی در اختیار عموم قرار گیرد. قرار است جزئیات كامل ویندوز ویستا در یك گردهمایی در ماه سپتامبر اعلام شود.  

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید