گزارش کاراموزی شركت میعاد عمران

گزارش کاراموزی شركت میعاد عمران گزارش کاراموزی شركت میعاد عمران

دسته : -گزارش کار آموزی و کارورزی

فرمت فایل : word

حجم فایل : 692 KB

تعداد صفحات : 32

بازدیدها : 198

برچسبها : پروژه تحقیق مبانی نظری

مبلغ : 4000 تومان

خرید این فایل

گزارش کاراموزی شركت میعاد عمران در 32 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی شركت میعاد عمران در 32 صفحه ورد قابل ویرایش

فصل اول : آشنایی كلی با مكان كار آموزی

چگونگی شركت در پروژه ها:

شركت میعاد توسط شركت در مناقصه های عمومی از طریق روزنامه و اینترنت قرار داد ها را بسته و پروژها را میگیرد.قسمت اعظم پروژه های شركت زیبا نمای شهر  در زمینه ساختمان بوده است كه البته در سالهای اخیر در چند پروژه ساختمانی در تهران نیز شركت كرده اند مانند پروژه ای كه بنده در آن مشغول بوده ام كه شرح آن در فصل بعد بطور كامل آمده است.

فصل دوم

جلسه 1 :

 شركتی كه بنده در آن مدتی را بعنوان كارآموزی گذراندم یك شركت ساختمانی بود كه پروژه های مختلفی از قبیل ساخت یك مجتمع مسكونی بصورت انبوه سازی (56) واحدی ساخت تعدادی آپارتمانهای مسكونی و نیز تعدادی آپارتمان مسكونی - تجاری در دست ساختمان داشت كه هر كدام از آنها در مراحل مختلفی از ساخت قرار داشتند.

مكانی را كه من بعنوان كارآموزی گذراندم یك ساختمان مسكونی  بود .

این ساختمان مساحتی حدود 435 داشت و اسكلت آن از نوع بتن آرمه بود و در زمان شروع كار من ساختمان مذكور خاكبرداری شده بود و آماده كفراژ بندی و آرماتورپیچی بود .

البته یادآور می شوم كه برای كامل شدن گزارش كارآموزی از دیگر پروژه های در دست ساخت این شركت توسط دوربین دیجیتال عكسهایی تهیه كرده و سپس توسط كامپیوتر از آنها پرینت گرفته كه در پایان گزارش آمده است .


جلسه 2 :

این گزارش كارها به كمك یادداشتهای روزنویس كه در سر كار نكته نویسی می كردم تهیه شده به همین دلیل نمی توانستم كه ازكارهای عادی و روزمره كه همه روزه انجام می شد چیزی بنویسم و به ذكر مسایل مهمتر و جزئیات بسنده می كنم .

در روز دوم ابتدا با تمیزكاری زمین و استفاده از بتن مگر (نظافت) شد . بعد از بتن‌ریزی و صاف كاری های لازم كلفراژ بندی با دیوار آجری 21 سانتی شروع شد (البته عكسهای الصاقی در پایان كفزاژ بندی و آرماتوربندی گرفته شده است) .

كارگران در روز (12-8) و (18-14) (هشت ساعت) كار می كردند . البته در موارد خاص و به تشخیص پیمانكار در انجام كارهایی كه كارگران سخت قبول می كردند از قبیل تمیزكاری های زیاد یا دیوار چینی ها كار را به صورت كنتراتی تحویل می دادند و كارگر می توانست پس از انجام كار محل كارگاه را ترك كند اما می بایست پس از انجام كار ، كار را تحویل مافوق دهد.

كار در روز دوم با تمیزكاری ، انجام بتن مگر و انجام دیواركشی تا حدود 50% به اتمام رسید .

نكته : سعی می شود در پایان تحریر گزارش كارآموزی در مورد مسایلی كه از نظر شخص كارآموز دارای نكات قابل ذكر می باشد به صورت جزئی اشاره شود .

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید