گزارش کاراموزی امور تسهیلات و وصول و بیمه بانك كشاورزی شعبه ابهر

گزارش کاراموزی امور تسهیلات و وصول و بیمه بانك كشاورزی شعبه ابهر گزارش کاراموزی امور تسهیلات و وصول و بیمه بانك كشاورزی شعبه ابهر

دسته : -گزارش کار آموزی و کارورزی

فرمت فایل : word

حجم فایل : 31 KB

تعداد صفحات : 18

بازدیدها : 204

برچسبها : پروژه تحقیق مبانی نظری

مبلغ : 3000 تومان

خرید این فایل

گزارش کاراموزی امور تسهیلات و وصول و بیمه بانك كشاورزی شعبه ابهر در 18 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی امور تسهیلات و وصول و بیمه بانك كشاورزی شعبه ابهر در 18 صفحه ورد قابل ویرایش

پیشگفتار

بخش كشاورزی در اكثر كشو.رهای جهان و بویژه در كشورهای در حال توسعه از جایگاه اجتماعی و اقتصادی ویژه ای برخودار است. در كشور ما به طور متوسط 17 در صد ناخالص داخلی و 26 در صد اشتغال توسط این بخش تامین می شود.

بانك كشاورزی در ایران هفتاد سال سابقه ی خدمت به پركارترین ، بی توقع ترین و قانع ترین تولید كنندگان كشور ، یعنی كشاورزان عزیز را دارا بوده و همیشه در راستای تداوم بهبود خدمات گام برداشته است .

باتوجه به اینكه بانك های كشاورزی از نمونه های شناخته شده ی بانك های تخصصی و توسعه ای به حساب می آیند تلاش كردم تا كارآموزی خود را در این مجموعه بگذاریم تا ضمن بدست آوردن تجربه ی كار در محیطی خدماتی ، آشنایی نسبتا كاملی با روال های كاری سازمانی كعتبر و پرسابقه یافته باشم .

 

 

 

 

 

برخود لازم می دانم كه از جناب آقای مصائبی ریاست محترم بانك كشاورزی ابهر وهم چنین سایر كارمندان كه بنده را در جهت یادگیری و آموزش مراحل كاری وهم چنین تهیه ی گزارش كار آموزی یاری نموده اند ، سپاسگزارم نمایم.

 

 

 

عنوان                                    صفحه

چكیده                                6

ذكر مقدمه وسوایق و تاریخچه ای از محل كارآموزی              7

شرحی از فعالیت های جاری مركز                8

معرفی چارت سازمانی                        10

معرفی بخش ها كار آموز فعالیت خودرا در آن واحد گذارنده است     11

شرحی بر امكانات تست افزاری نرم افزاری               12

شرحی بر فعالیت های انجام گرفته                   14

پیشنهادات و انتقالات                         21

نرم شماره 1

نرم شماره 2

فرم های پیشرفت كار آموزی

فرم پایان دوره ی كار آموزی

فهرست منابع و مراجع                         22

 

 

چكیده

در مقطع برنامه ی اول توسعه ی اقتصادی – اجتماعی كشور ضرورت تغییر راهبرد بانك كشاورزی آشكار شد و قدم هایی نیز در این زمینه برداشته شد در واقع بانك با درك این موضوع كه تقاضا برای تسهیلات اعطایی همه ساله افزایش می یابد ودر مقابل تامین منابع لازم برای پاسخ گویی به این تقاضای دوبهرشد هر سال مشكلتر می شود در زمینه ی تامین مالی كشاورزی رویكرد جدید اتخاذ كرد.

مرحله اول رویكرد جدید بانك از سال 1370 آغاز شد در این مقطع عمدتا توسعه ی محدود شعب بانك ، مكانیزه كردن عملیات بانكی در شعب ، تلاش برای توسعه ی بانكداری الكترونیك ، تنوع بخشی به خدمات بانكی با معرفی انواع خدمات جدید بانكی ( نظیر طرح ایران ، طرح آینه ، حساب جاری مهر،.... ) و اصلاح ساختار سرمایه مورد اهتسام جدی قرار گرفت .

- بانك كشاورزی بنا به رسالت خود وظیفه ی ارائه تهسیلات و اعتبارات به بخش كشائرزی را برعهده دارد. اتخاذ رویكرد جدید در تامین مالی بخش كشاورزی ، به این امر منجر شد كه بانك كشاورزی بتواند همراه با افزایش حجم منابع تجهیز شده از طریق سپرده های مردمی ، همه ساله اعتبارات بیشتری را نسبت به سال قبل در اختیار بخش كشاورزی قرار دهد.

-  از آنجا كه اینجانب كارآموزی خود رادر بخش اعطای تسهیلات ووصول وبیمه مشغول بوده ام در ادامه شرح كاملی از روال اعطای وام و سایر تسهیلات بانكی به همراه جزئیات آمده است.

ذكر مقدمه و سوابق و تاریخچه ای از محل كار آموزی

بانك كشاورزی شهرستان ابهر در سال 1342 تاسیس گردید. در آن زمان این بانك شامل شعبه ی بسیار كوچكی بوده كه نماینده ی اسان زنجان محسوب می شده است.

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید