طرح توجیهی کارآفرینی تولید غذای کودک

طرح توجیهی کارآفرینی تولید غذای کودک طرح توجیهی کارآفرینی تولید غذای کودک

دسته : طرح های توجیهی و کارآفرینی

فرمت فایل : word

حجم فایل : 608 KB

تعداد صفحات : 47

بازدیدها : 170

برچسبها : طرح توجیهی پروژه کارآفرینی غذای کودک

مبلغ : 2000 تومان

خرید این فایل

دانلود طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی تولید غذای کودک به ظرفیت 500 تن

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید غذای کودک

مقدمه :

یک برنامه غذایی مناسب باید کلیه مواد مغذی (مواد نشاسته ای، پروتئینی، چربی، ویتامین ها و املاح) را به نسبت های متعادل در اختیار کودک قرار دهد تا انرژی مورد نیاز او که معمولاَ بر اساس صد کیلو کالری به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است ،تامین شود. معمولاَ 50 درصد انرژی مورد نیاز کودک از مواد قندی ،30 درصد از مواد چربی و حدود 20 درصد از مواد پروتئینی به دست می آید. بدیهی است بر حسب عادات مختلف غذایی و افزایش وزن کودک ،نسبت های فوق بین 5 تا 10 درصد قابل تغییر هستند.غذای کودکان یک تا دوساله باید کم حجم ولی مقوی مناسب و شامل همه ی گروه های غذایی باشد. مقدار غذای کودک می تواند بر حسب اشتهای او افزایش یابد.

از آنجا که حس کنجکاوی کودک جهت آشنا شدن با دنیای خارج تاثیر زیادی بر اشتهای او می گذارد ، این امر ایجاب می کند که وعده های غذایی او شامل سه وعده ی اصلی و دو تا سه میان وعده باشد . وعده های اصلی باید مقوی و پر انرژی بوده و میان وعده ها مناسب و مکمل وعده های اصلی باشند.

البته نباید فراموش کنیم که در این سن کودک هنوز با شیر مادر تغذیه می شود تا بخشی از انرژی و مواد مغذی مورد نیاز او از این طریق در اختیارش قرار گیرد.

میزان اشتغالزایی این طرح 19 نفر می باشد

دوره بازگشت سرمایه 50 ماه می باشد

این طرح توجیهی دارای جداول بررسی سرمایه گذاری ثابت طرح (شامل محوطه سازی، ساختمانها، تاسیسات و تجهیزات، ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی، وسایط نقلیه و وسایل حمل و نقل داخل کارخانه، تجهیزات اداری و کارگاهی، هزینه های قبل از بهره برداری، جدول هزینه های ثابت طرح)، هزینه های جاری طرح (شامل مواد اولیه و بسته بندی، حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی، حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی، هزینه سوخت و انرژی استهلاک و تعمیر و نگهداری، جدول هزینه های جاری طرح، جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید، سرمایه در گردش، جدول سرمایه گذاری)، ظرفیت تولید و محاسبات فروش و نقطه سر به سر و سود عملیاتی طرح توجیهی تولید غذای کودک می باشد.

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید