گزارش کارآموزی دانشکده پزشکی مشهد

گزارش کارآموزی دانشکده پزشکی مشهد گزارش کارآموزی دانشکده پزشکی مشهد

دسته : -گزارش کار آموزی و کارورزی

فرمت فایل : word

حجم فایل : 108 KB

تعداد صفحات : 24

بازدیدها : 184

برچسبها : پروژه تحقیق مبانی نظری

مبلغ : 4000 تومان

خرید این فایل

گزارش کارآموزی دانشکده پزشکی مشهد در 24 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی دانشکده پزشکی مشهد در 24 صفحه ورد قابل ویرایش

معرفی محل کار آموزی :

اینجانب کارآموزی خود را در دانشکده پزشکی مشهد یکی از مجموعه دانشکده های علوم پزشکی این شهر سپری کردم.

تاریخچه

اولین پیشنهاد راه اندازی دانشگاه در مشهد در سال 1313 ارایه شده است. در حدود دهه 1320 در محل قبلی ساختمان دانشكده پزشكی(واقع در خیابان دانشگاه روبروی سازمان مركزی)، مدرسه ای به نام دبستان همت قرار داشت كه پس از چندی به آموزشگاه عالی بهداشت تبدیل شد. ابتدا آموزشگاه عالی بهداری در مشهد تاسیس گردید و سپس دانشكده پزشكی مشهد، در دوم آذر ماه سال 1328 توسط مرحوم دكتر زنگنه، وزیر فرهنگ آن زمان رسماً افتتاح شد و با 61 دانشجو، یك نفر دانشیار و هفت معلم حق التدریس و با بودجه اولیه یكصد هزار تومان آغاز به كار كرد. اولین رئیس دانشكده پزشكی مشهد مرحوم دكتر حسین سامی راد بود. پس از دایر شدن دانشكده ادبیات مشهد، به استناد قانون تأسیس دانشگاهها درشهرستانها مبنی بر این كه با تشكیل دو دانشكده می توان آن مركز علمی را دانشگاه نامید، تاسیس دانشگاه مشهد در سال 1335 تحقق پذیرفت. در سال 1365 دانشكده های گروه پزشكی كشور از بدنه وزارت فرهنگ و آموزش عالی جدا شد و توام با وزارت بهداری سابق تحت عنوان « وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی » به كار خود ادامه داد. بدین ترتیب دانشگاه مشهد به دو موسسه مستقل به نامهای « دانشگاه علوم پزشكی مشهد » و « دانشگاه فردوسی مشهد » تقسیم شد.

در حال حاضر:

 

دانشكده پزشكی مشهد به ریاست آقای دكتر محمد تقی رجبی مشهدی و دارای معاونت های آموزش علوم پایه و تحصیلات تکمیلی، آموزش بالینی، آموزش تخصصی و فوق تخصصی، ‌پژوهشی ، اداری و مالی بوده و دارای 20 گروه آموزشی بالینی و 11 گروه آموزشی پایه و نیز گروه توسعه اموزش و پژوهش     می باشد. تعداد اعضای پایه و بالینی این دانشكده 383نفر است كه از این میان 43 نفر استاد ،102 نفر دانشیار ، 218 نفر استادیار و 20 نفر مربی هستند.

 

دانشكده پزشكی مشهد هم اكنون دارای ادارات امور اداری، حسابداری، آموزش، كتابخانه، امور طرحها و پایان نامه، امور فنآوری اطلاعات و آمار بوده و تعداد نیروهای مشغول بكار در این ادارات 100نفر می باشد.

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید