گزارش کارآموزی عمران ساختمان اسكلت فلز با سقف كمپوزیت

گزارش کارآموزی عمران ساختمان اسكلت فلز با سقف كمپوزیت گزارش کارآموزی عمران ساختمان اسكلت فلز با سقف كمپوزیت

دسته : -گزارش کار آموزی و کارورزی

فرمت فایل : word

حجم فایل : 7191 KB

تعداد صفحات : 32

بازدیدها : 176

برچسبها : پروژه تحقیق مبانی نظری

مبلغ : 4000 تومان

خرید این فایل

گزارش کارآموزی عمران ساختمان اسكلت فلز با سقف كمپوزیت در32 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی عمران ساختمان اسكلت فلز با سقف كمپوزیت  در32 صفحه ورد قابل ویرایش

(مشخصات عموم مكان كار آموزی)

آدرس محل: كار آموزی: مشهد – بلوار سجاد- نبش خیابان گلریز

نوع سازه: ساختمان اسكلت فلز با سقف كمپوزیت

كارفرما: آستان قدس رضوی

پیمانكار: شركت عمران و مسكن آستان قدس رضوی

سرپرست كارگاه: جناب آقای مهندس جوپانكاره

كاربری ساختمان: آپارتمان تجاری (ساختمان پزشكان)


مراحل ساخت سازه:

1- خاكبرداری: بدلیل حجم زیاد خاكبرداری از ماشین آلات سنگین برای خاكبرداری در مراحل ساخت ساختمان استفاده می‌شود. خاكبرداری این ساختمان در عمق و طول و عرض انجام شده است كه حجم كل خاكبرداری این ساختمان در متر مكعب می‌رسد.

2- اجرای پی: پی این ساختمان از نوع پی گسترده می‌باشد ساخت این نوع پی بدلیل بارهای بسیار سنگین واره از ساختمان به پی است در یك سازه وقتی بارهای وارده به آن بسیار زیاد می‌شود از پی گسترده استفاده می‌شود و چون خاك زمین محل ساخت سازه خاك نرم می‌باشد ضرورت استفاده از پی گسترده را بیشتر می‌كند. برای اجرای پی اول آرماتور بندی آن انجام می‌شود. پس از آرماتور بندی قالب بندی فلزی انجام می‌شود. سطح پی دارای یك تغییر ارتفاع 1 متری در قسمت چپ ساختمان می‌باشد. كه فضای این قسمت برای قرار گرفتن سیستم یكیج مركزی طراحی شده است.

2-1 بتن ریزی پی: با اینكه بتن ریزی در تراز پایین تر از سطح افق انجام می‌شود بدلیل حجم بسیار زیاد بتن ریزی از پمپ بتن برای بتن ریزی پی استفاده می‌شود.

3- اجرای بیس پلیت‌ها: در هنگام آرماتور بندی پی درون آمارتورهای پی بلت های در محل‌های ستون‌ها روی آرماتور‌های پی اجرا می‌شود سپس در روی این پلیت‌ها صفحات فلزی سوراخ دار (بیس پلیت) قرار داده می‌شود. سیس پلیتها در سر جای خود سفت می‌كنند و زیر آنها را با گروت پر می‌كنند.

4- اجرای ستونها: پس از اجرای سیس پلیتها ستونها روی آنه قرار داده می‌شود. بدین صورت كه اول بوسیله گرنیا و دوربین محل دقیق ستون را روی سیس پلیت علامت گذاری می‌كنند. سپس بوسیله جرثقیل ستون را بلند كرده و در محل آن قرار می‌دهند. و پس از آن ستون را از چهار طرف شاغول می‌كنند.

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید