گزارش کارآموزی کامپیوتر-شركت فن آوری اطلاعات كیانا

گزارش کارآموزی کامپیوتر-شركت فن آوری اطلاعات كیانا گزارش کارآموزی کامپیوتر-شركت فن آوری اطلاعات كیانا

دسته : -گزارش کار آموزی و کارورزی

فرمت فایل : word

حجم فایل : 36 KB

تعداد صفحات : 20

بازدیدها : 208

برچسبها : پروژه تحقیق مبانی نظری

مبلغ : 3000 تومان

خرید این فایل

گزارش کارآموزی کامپیوترشركت فن آوری اطلاعات كیانا در 20 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی کامپیوتر-شركت فن آوری اطلاعات كیانا در 20 صفحه ورد قابل ویرایش

 

پیشگفتار

 

ما در عصری زندگی میکنیم که جامعه شناسان آن را عصر انقلاب کامپیوتر نام نهاده اند، و مانند هر انقلاب دیگر، انقلابی است گسترده و فراگیر وتاثیر پایداری بر جامعه خواهد داشت.این انقلاب در اقتصاد امروز ونظم جامعه ما به همان میزان انقلاب صنعتی در قرن 19 تاثیر دارد.این تحولات قادر است الگوی فکری و فرم زندگی هر فرد را تغییر دهد.در حالیکه تاثیر مهم انقلاب صنعتی افزایش توان فیزیکی ما بود، انقلاب کامپیوتر توان ذهنی مارا گسترش می دهد.

 

شرکت های متعددی در سطح کشور در حال حاضر در زمینه تولید نرم افزار بطور گسترده ای در حال فعالیت می باشند و این امر عرصه رقابت شدیدی را بین فروشندگان این شرکت ها بوجود آورده است. با توجه به اینکه صنعت کامپیوتر در کشورمان در حال رشد می باشد بازار کار این رشته نیزدر حال رشد است.

 

چکیده

 

شركت فن آوری اطلاعات كیانا، با سالها تجربه در زمینه امنیت نرم‌افزار و به عنوان اولین مركز رسمی با هدف تولید نرم‌افزارهای امنیتی،توانسته با بروزرسانی مستمر و بهینه‌سازی اطلاعات خود در این زمینه همیشه آخرین راه‌حلهای مطمئن را ارائه دهد.این شرکت همچنین در زمینه های ثبت هاست و دامنه، فروش خطوط SMS، افتتاح حساب بانکی و کارت ATM، ارائه ی خدمات PayPal و خرید اینترنتی، سرور اختصاصی و VPS و ایجاد فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد.

 

 

معرفی محل کارآموزی

 

شرکت کیانا یکی از شرکتهای فعال در شهر مشهد مقدس واقع در خیابان راهنمایی، راهنمایی 20، پلاک 2، واحد 7 می باشد.

 

این شرکت در زمینه های مختلفی همچون امنیت نرم افزار، ثبت هاست و دومین، فروش خطوط SMS، افتتاح حساب بانکی در امریکا،خدمات PayPal، خرید اینترنتی از طریق کارتهای VISA یا MasterCard، ارائه ی سرور اختصاصی و VPS،ایجاد فروشگاه اینترنتی و...فعالیت گسترده ی را دنبال می کند.

 

شرکت کیانا با مدیریت جناب آقای مهندس مهدی معاضدی در حدود 6 سال است که پا به عرصه فعالیت گذاشته است.

 

شرکت فوق به 5 بخش تقسیم می شود:

 

  1. امنیت نرم افزار: در این بخش قفل های نرم افزاری و سخت افزاری، بنا به در خواست و نیاز مشتریان طراحی می شوند، تهیه ی این قفل ها توسط شخص آقای معاضدی صورت می گیرد.
  2. فن آوری اطلاعات: تهیه و تولید نرم افزارهای گوناگون را انجام می دهد.
  3.  Parsici : این بخش کلیه ی فعالیت های خود را تحت وب انجام میدهد و شامل بخش های ثبت هاست و دومین، ارائه ی سرور اختصاصی و...میباشد.
  4. بخش فنی: همانگونه که از نامش پیداست پشتیبانی از نرم افزارها و قفل های تهیه شده توسط شرکت را دارد.
  5. SMS  و خط اختصاصی.

معرفی بستره کارآموزی

 

تهیه ی سایت یکی از کارهایی است که توسط بخش فن آوری اطلاعات شرکت کیانا صورت می گیرد.زبان برنامه نویسی تحت وبی که شرکت با آن کار می کند  PHP است و برای بعضی از سایت ها که نیاز به مدیریت محتوا دارند از پورتال استفاده می شود، تهیه ی سایت معرفی و فروش قفل های نرم افزاری پروژه ی بود که در طول دوره ی کار آموزی به من محول شد و با استفاده از پرتال مامبو آنرا تهیه کردم.

 

 

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید