پروژه کارآفرینی شرکت آجر ماشینی

پروژه کارآفرینی شرکت آجر ماشینی پروژه کارآفرینی شرکت آجر ماشینی

دسته : طرح های توجیهی و کارآفرینی

فرمت فایل : word

حجم فایل : 43 KB

تعداد صفحات : 39

بازدیدها : 201

برچسبها : طرح توجیهی پروژه کارآفرینی

مبلغ : 3000 تومان

خرید این فایل

پروژه کارآفرینی شرکت آجر ماشینی در 39 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی شرکت آجر ماشینی در 39 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه

صنعت و تکنولوژی عطیه خداوند متعال برای گذران زندگی مردم است و بدون اتکا به فن آوری روز تحقق عدالت اجتماعی امکان پذیر نیست، یا بسی دشوار است. اندیشه حکومت اسلامی موید علم و صناعت برای اداره مطلوب و عادلانه جامعه است. استخدام تکنولوژی مناسب برای رونق اقتصادی و افزایش تولید از سویی و تسلط کامل بر اطلاعات اجتماعی و ایجاد زمینه توزیع (عادلانه ثروت) و کالا با توجه به رشد جمعیت در جهان کنونی در جهت تحقق اهداف نظام ارزشی اسلام ضروری است. تولید بدون اتکا بر علم و تکنولوژی جان نمی گیرد پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم مشکل آفرینش های استکبار جهانی، حرکت در مسیر رشد و توسعه و استفاده روز افزون از تکنولوژی مدرن بی وقفه در کشور جریان داشته است و تولید هر روز رونق بیشتری یافته که شاخص های رشد به ویژه در برنامه های توسعه عمرانی کشور موید این حقیقت است و اما امروز که کشور گام در راهی بسی دشوار و طولانی نهاده است این صنعت وعلم است که می تواند دوشادوش مسئولان حرکت کرده و موجب اعتلای ایران اسلامی گردد، بنابراین با توجه به اشتیاق دولت در امر خصوصی سازی و واگذاری سرمایه به صاحبان خصوصی به ویژه در بخش صنعت این امکان فراهم گردیده تا صاحبان علم و دانش با تکیه بر همکاری دولت تحولی عظیم در حیطه صنعت و تولید ایجاد کنند.

طرح حاضر قطره ای از دریای بیکران است که اگر به دریاچه حرکت و تلاش بپیوندد و یاری لطف الهی به اقیانوس تحول خواهد رسید و این تحول ثمره ای بس شیرین برای کشور همیشه جاودانمان ایران خواهد داشت.

بخش اول: معرفی

1- نام و مشخصات سهامداران:

فاطمه بهادری با 30% سهام شرکت، سمت مدیریت را در دست گرفته است.

آمنه شجاعی با داشتن 52% درصد سهام شرکت، سمت مدیرعامل را در شرکت داراست

مابقی سرمایه شرکت توسط افراد خارج از شرکت تأمین گردیده است.

2- مشخصات محل اجرای طرح:

استان خراسان شمالی در شهر بجنورد در ابعاد و مساحت هزار و ششصت متر مربع- کیلومتر یا جاده بجنورد، شیروان سمت چپ جاده خاکی واقع است محیط تولیدی

و محل استرار و کارمندان هفده شهریور جنب دبیرستان سمیه است.

3- عنوان محصول یا محصولات و ظرفیت تولید:

ردیف

نام محصول

ظرفیت تولید سالانه

واحد

قیمت فروش کنونی هر واحد در بازار

1

آجرسفال استاندارد

-

قالبی

550

2

آجر تیغه 20-10

-

قالبی

1300

3

آجر تیغه 23-5/13

-

قالبی

1950

4

آجر تیغه 23-15

-

قالبی

2190

4- میزان سرمایه گذاری:

سرمایه کل شرکت 000/000/660 ریال است

بخش دوم: خلاصه مدیریت اجرایی

شرکت آجر ماشینی کیفیت دارای گواهی نامه استانارد کشوری در ناحیه خراسان شمالی است. این شرکت با در اختیار گرفتن ماشین آلات آلمانی جهت تولید آجر و بلوکه های بتنی به نام هندله (Hexdle) و کلر (Keller) توانسته روزانه در یک شیفت کاری هشت ساعته میزان 5000 آجر بلوکه بنا به سفارشات مشتریان تولید نماید.

زیربنای کارخانه 1600 مترمربع است که از میزان مساحت مقدار 280 متر مربع سوله ها 420 خشک کن، تاسیسات فنی 160 و کوره پخت آجر 400، سلف 110، واحد کنترل و کیفیت 50، نگهبانی30، استراحتگاه کارگران و نمازخانه 150 قرار گرفته اند این شرکت دارای 5 نفر عضور اصلی که شامل مدیر، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره است و 50 نفر کارگر که در یک شیفت هشت ساعته (14-7) مشغول به کار در کارخانه می باشند.

تولید آجر با بهترین خاک و مخلوط آن با آب به میزان کافی جهت جذب پایین آب صورت می گیرد.

 

 

بخش هفتم

بازار چیست؟

در این قسمت ابتدا بهتر است به توضیح بازار و بازاریابی پرداخته و سپس سیاست موسسان طرح در این مورد را تشریح خواهیم کرد.

به مکانی که تولید کننده بتواند کالاها یا مواد تولیدی خود را در اختیار خریدار گذاشته و خریدار نیز بتواند با اطمینان از کیفیت و قیمت به انتخاب کالاها یا مواد مورد نیاز خود پردازد عموماً بازار می گویند. در صورتی که رقابت از یک یا چند بازاریاب فعال سعی در فروش هر چه بیشتر کالاهای خود می کنند که ویژگی کلی کار یک گسترش طرح و میزان تولیدات یک موسسه لازم است که ابتدا در بازار منطقه کالا و مواد خود را در میان کالاهای مشابه مطرح کرده و در صورت عدم موفقیت یا فروش کم محصولات خود را در نواحی دیگر و مناطق هم جوار عرضه کند که در این صورت باید نمایندگی هایی در استانها و سفرهای گوناگون دایر کرده و از طریق این نمایندگی ها سعی در فروش هر چه بیشتر کالاها و مواد خود نماید که البته پیداست که برای حصول این امر مستلزم هزینه های دیگری از جمله هزینه حمل و یا حق العمل کاری به دفاتر نمایندگی می باشد و چه بهتر است که موسسات ابتدا بازار تولیدات خود را پیش بینی کرده و با مطالعه قدم به تولید محصولات خود پردازند تا با عدم فروش و زیانهای احتمالی رو به رو نگردند.

 

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید