پایان نامه بررسی طراحی سایت شرکت به سبا

پایان نامه بررسی طراحی سایت شرکت به سبا پایان نامه بررسی طراحی سایت شرکت به سبا

دسته : -فنی و مهندسی

فرمت فایل : word

حجم فایل : 108 KB

تعداد صفحات : 89

بازدیدها : 277

برچسبها : دانلود پایان نامه پژوهش پروژه

مبلغ : 7000 تومان

خرید این فایل

پایان نامه بررسی طراحی سایت شرکت به سبا در 89 صفحه ورد قابل ویرایش

پایان نامه بررسی طراحی سایت شرکت به سبا در 89 صفحه ورد قابل ویرایش 

مکاتب الهی ودر راس آنها اسلام انسان ساز را موجودی پویا وکمال طلب می دانند.از نظر اسلام انسان در حال تکامل است وجهت گیری او به سوی خدای تبارک وتعالی است.ویکی از راههای تقرب به ذات اقدسش علم است.

تحولات چشمگیری که در اثر ورود کامپیوتر واینترنت به عرصه اجتماع در ابعاد مختلف زندگی انسان امروز بوجود آمده هم اکنون به چنان شتابی رسیده که همه ساختارهای علمی اقتصادی فرهنگی واجتماعی را در سراسر جهان با تغییراتی شگرف مواجه کرده است.سرعت وعمق این تحولات به گونه ای بوده که امروزه بقا وتداوم پیشرفت های علمی واقتصادی دنیا به پیشرفت در صنعت عظیم کامپیوتر و فن آوری اطلاعات وابستگی تمام پیدا کرده است.

درچنین شرایطی که همراهی با قافله پر شتاب فن آوری های رایانه ای به امری کلیدی در مسیر توسعه وپیشرفت کشور تبدیل شده لزوم ایجاد تغییر در شیوه های آموزشی و همگام کردن آن با آخرین یافته های علمی ضروری به نظر می رسد.

براین اساس شرکت تعاونی خدمات بهداشتی ودرمانی بهداشت  گستر سبحان آرین (به سبا )که یک شرکت خدمات بهداشتی  ودرمانی است  برآن شد که در جهت به اطلاع رساندن طرح ها وپروژه های تحقیقاتی وبرگزاری دوره های آموزشی خود و ثبت نام از متقاضیان به صورت on line از ما تقاضا کردند که یک سایت پویا برایشان طراحی کنیم.

که بر این اساس متقاضیان بتوانند دراتلاف وقت کمتر وراحتتر در هر کجا که باشند از خدمات جدید وکلاسهای آموزشی جدید بهره مند شوند.

که برای انجام این پروژه از نرم افزار های  Frontpage ,Flash ,Swish ,Photoshop برای طراحی سایت واز PHP  برای برنامه نویسی و با بانک اطلاعاتی mysql  استفاده کردیم.

اهداف واهمیت:

مهمترین هدف این سیستم امکان استفاده کاربران از زمان برگزاری کلاسهای آموزشی وثبت نام به صورت اینترنتی در کمترین زمان وبدون مراجعه به مرکز است.که فرد می تواند لیست تمامی درس ها وقیمت ها را ببیند ودرس مورد نظر را انتخاب کند وبا اعلام شماره فیش بانکی ثبت نام نماید.

هدف دیگر این است که از طریق این سایت می توانند دسترسی به سایت های مفید آموزشی داشته باشند . که اینکار از طریق رفتن به صفحه اخبار می باشد.

وامکان مفید دیگر برای مدیر شرکت ایجاد کردیم وآن این است که مدیر می تواند با وارد کردن user name ,password  مورد نظر خود به بانک اطلاعاتی دست یابند واز این طریق لیست تمامی ثبت نام کنندگان وتاریخ ثبت نام واینکه در چه درس های ثبت نام کرده اند را ببیند.

ابزار ها :

در این سیستم از کد نویسی PHP4 برای طراحی وپویا سازی صفحات استفاده شده است. البته در برخی موارد از PHP5 که ورژن جدید این برنامه است استفاده شده است.

و به منظور ذخیره اطلاعات وذخیره بانک ها از بانک اطلاعاتی my sql استفاده شده است.

وطراحی ظاهر صفحات به وسیله نرم افزار  Frontpage  وکارهای متحرک وساخت بنر متحرک به FLASH , SWISH , Photoshop  انجام شده .البته از Photoshop  هم برای برش عکس ها وطراحی بنر استفاده شده است.

ساختار کلی سایت :

صفحه اول سایت با نام  index.htm  تماما با  flash  طراحی شده است که صفحه اصلی سایت می باشد . واز این صفحه لینک های اصلی شروع می شود .

صفحه اخبار پزشکی ومعرفی شرکت ومعرفی هئیت علمی ومعرفی مدیران صفحات طراحی شده با Frontpage هستند وبرنامه نویسی ندارند.

صفحه آموزش و تمام لینکهای که از آن صفحه انجام می شود همه دارا کدهای php هستند ودر واقع صفحات پویا ی سایت محسوب می شوند.که کاربر از طریق این صفحات می تواند ثبت نام اینترنتی داشته باشد.

ساختار پایان نامه :

در فصل دوم به توضیح ونحوه کار کرد نرم افزارهای مورد استفاده که در مدت پروژه با آنها کار کردیم پرداخته شده . واینکه هر نرم افزار چه ساختاری دارد و چه کارهای با آن انجام میدهند.

در فصل سوم به بررسی ساختار طراحی وپیاده سازی  سایت پرداخته شده است.واینکه هر صفحه به وسیله چه نرم افزارهای وهر قسمت ازآن صفحه چگونه ساخته شده است . وتصاویر هر صفحه قسمتی از کدهای مهم برنامه آورده شده است.

 

MYSQL    :

MySQL یکی از معروفترین و بهترین نرم افزارها برای پیاده سازی بانک اطلاعاتی است.

چون در این پروژه از زبان PHP استفاده می کنیم بهترین و سازگارترین پایگاه داده ای که می توان به کار برد MySQL است. در سطح فنی MySQL به عنوان یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای محسوب میشود که در حال حاضر نسبت به مدل های شبکه ای و سلسله مراتبی بسیار مهمتر و دارای توجیه فنی بالاتر است. این RDBMS به عنوان یک Server در محیط های دارای مأموریت حیاتی و پرکار برای اجرا مناسب میباشد و برنامه نویسان این پایگاه داده ادعا میکنند که MySQL سریعترین پایگاه داده است (آزمایشات متعددی این امر را ثابت کرده است) . دفتر مشاوره سوئدی TCX این پایگاه داده را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است و روزانه 27000 بار دانلود میشود که خود نشان از محبوبیت و عملکرد و کارایی آن دارد. علاوه بر اینها ، سرعت ، فشردگی ، سادگی و قابلیت اطمینان بالای آن باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. MySQL نیز مانند PHP بر روی تمامی سیستم عامل های با خاصیت Server شدن قابلیت نصب و اجرا دارد. یکی دیگر از مزایای این پایگاه داده ، رایگان بودن آن است که باعث میگردد این پایگاه داده در اولویت انتخاب نسبت به پاپگاههای داده دیگر از قبیل Oracle قرار گیرد.

بر خلاف سیستم فایلی که اطلاعات در محلهای جداگانه ای ذخیره می شوند ،در داخل پایگاه داده اطلاعات در یک محل تعریف می گردد.دیدگاه منطقی که مدلهای رابطه ای ایجاد می کنند به کاربر اجازه می دهد تا درگیر جزئیات فیزیکی نشود .

این مدل منطقی سبب می گردد که بتوان طراحی پایگاه داده را راحت انجام دهیم .

طراحی مدل رابطه ای با تعریف موجودیت های مورد نیاز آغاز می گردد.یک موجودیت به طور ساده به هر فرد ،مکان ،اتفاق یا چیزی گفته می شود که بخواهیم درباره آن اطلاعات جمع آوری کنیم.هر موجودیت دارای تعدادی مشخصات ویژه ای است که به آن صفتهای موجودیت گفته می شود.

جداول و مشخصات آنها:

دیدگاه منطقی مدل رابطه ای از طریق جدولها پیاده سازی می شود .یک جدول در واقع گروهی از موجودیت های مشابه یا در واقع یک entity set را نشان می دهد .به همین دلیل گاهی به جای نام جدول از نام entity set به جای آن استفاده می شود.

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید