ترجمه مقاله ارتباطات درون سازمانی

ترجمه مقاله ارتباطات درون سازمانی ترجمه مقاله ارتباطات درون سازمانی

دسته : مدیریت

فرمت فایل : word

حجم فایل : 10 KB

تعداد صفحات : 11

بازدیدها : 293

برچسبها : ارتباطات درون سازمانی

مبلغ : 3000 تومان

خرید این فایل

دانلود ترجمه مقاله بررسی ارتباطات درون سازمانی در بهبود سازمان

ارتباطات درون سازمانی

ارتباط سازمانی

یکی از مباحث مهم مدیریت است که تا به حال در ایران به ان توجه کافی نشده است. بسیاری از نظریه پردازان قرن بیستم را قرن انفجار اطلاعات نامیده اند و مدیریت اطلاعات را نیز به مثابه ی یکی از شاخص های مهم توسعه مطرح کرده اند. ارتباط چیست؟ در واقع ارتباط بستر مبادله ی اطلاعات است. بدون برقراری ارتباط اثر بخش، مبادله ی اطلاعات ممکن نیست و در نتیجه؛ سازمان برای بهره گیری از اطلاعات و تحقق اهداف خود توانمندی لازم را نخواهد داشت در سازمانی که میان کارکنانش روابط سالم اثربخش و مناسب نباشد انگیزه ی کمتری برای ارائه کار مفیدتر دیده می شود در چنین سازمانی غالبا تضادهای ناشی از فقدان نظام ارتباطی اثربخش، بهره وری نازل و در سطح پایینی وجود دارد و طبعا سازمان؛ توانایی و کارایی لازم برای برخورد با رقابت های روزافزون بین المللی نخواهد داشت. اگر به افزایش حجم اطلاعات توجه کنیم اهمیت نظام ارتباطی سازمان ها را بهتر و بیشتر درک می کنیم چرا که فقط یک نظام ارتباطی کارآمد می تواند حجم عظیم و رو به تزاید اطلاعات را درون خود جاری کند و اطلاعات کامل، دقیق، صحیح و بهنگام را که یکی از مهمترین ابزارهای تصمیم گیری مدیران در سطوح مختلف می باشد فراهم آورده و در اختیار آنان قرار دهد. روابط صنعتی در ایجاد صلح و آرامش در محیط کار برقراری انضباط در صنعت و استقرار دموکراسی صنعتی نقش مهمی دارد این عوامل برای توسعه همه جانبه یک کشور بسیار ضروری است. آنچه از روابط صنعتی انتظار می رود استقرار روابط کاری خوب و مناسبی است که سبب اعتلای تفاهم و اعتماد متقابل کارگر و کارفرما شود و اختلافهای موجود را حل کند. کارگران امروز دیگر گروهی غیر متشکل و نا آگاه نیستند که آماده اطاعت مو به مو و کورکورانه از کارفرمایان باشند..

نقش روابط عمومی در تقویت ارتباط درون سازمانی

ارتباطات درون سازمانی و نحوه تقویت آن یکی از مسائلی است که مدیران بسیاری از سازمانها در پی یافتن راه حل مناسبی برای آن می باشند. چرا که در سایه تقویت ارتباطات درون سازمانی امید پیشرفت و بهره وری بیشتر سازمان را به همراه خواهد داشت.

مسئله ای که در این میان از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد استفاده از پتانسیل و ظرفیت موجود در سازمان مطبوع برای تقویت هر چه بیشتر ارتباطات درون سازمانی می باشد. واحد روابط عمومی در هر سازمانی یکی از مهمترین این منابع می باشد چرا که با امکانات و اختیاراتی که می تواند در اختیار این واحد باشد نقش بیشتری در این زمینه باید داشته باشد.

...

Organization Improvement: Cooperative Communication

The workplace is a complicated place. Imagine a spider web of people, managers, supervisors and staff members who need to work together, interacting in various ways to fulfil the organization's mandate. Disagreements and conflict are bound to occur; between staff members, between staff and management, and between clients and members of your organization. ...

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید