مقاله استفاده از شبكه های معنایی برای نمایش اصلاحات در یك محیط هوشمند

مقاله استفاده از شبكه های معنایی برای نمایش اصلاحات در یك محیط هوشمند مقاله استفاده از شبكه های معنایی برای نمایش اصلاحات در یك محیط هوشمند

دسته : -فنی و مهندسی

فرمت فایل : word

حجم فایل : 17 KB

تعداد صفحات : 20

بازدیدها : 190

برچسبها : دانلود مقاله

مبلغ : 3000 تومان

خرید این فایل

مقاله استفاده از شبكه های معنایی برای نمایش اصلاحات در یك محیط هوشمند در 20 صفحه ورد قابل ویرایش

مقاله استفاده از شبكه های معنایی برای نمایش اصلاحات در یك محیط هوشمند در 20 صفحه ورد قابل ویرایش 

استفاده از شبكه های معنایی برای نمایش اطلاعات در یك محیط هوشمند

خلاصه :

در ساخت عكس نهایی هوشمند، نمایش اطلاعات برای اتاقهای كپسولی، كاربران، نقش های و سایر اطلاعات، یك مساله اساسی می‌باشند. در این جا ما یك شبكه معنایی به عنوان یك معرفی ( نمایش) ارائه می‌دهیم و توانایی آنرا به عنوان پایه ای برای كار مداومی نمایش می‌دهیم.

مقدمه

چندین سال است كه محقق در مورد مكانهای هوشمند توسعه یافته است. كشف راههای جدید كه یك room می تواند با یك یا تعداد بیشتیرن كاربرد عوامل آنهاارتباط داشته باشد. بیشتر كار شامل تعریف بر هم كنش شخص جدید با این مكانها، ساختن سیستم ها برای ردیابی كاربران و ایجاد استفاده های جدید برای الگوریتمهای یادگیری و طراحی مصنوعی می‌باشد.

همچنانكه استفاده از این محیط های هوشمند (IES) گسترش می‌یابد، آنها ، لزوماً مقادیر همواره در حال تولیدی اطلاعات را در مورد كاربرانشان به منظور وفق دادن با خواسته‌های كاربران جمع آوری می كنند. اطلاعات براساس علاقه مندی های كاربران كه با آنها در ارتباطند، موقعیت آنها ، web page هایی كه آنها ملاقات می‌كند  و دیگر جزئیات بیشمار كه ممكن است ما هرگز به آنها توجهی نداشته باشد، جمع آوری می شوند. تماماً این اطلاعات لازمه است كه جمع آوری می شوند و برای این ساختاری محیطی، به طوری كه IE بتواند سیرع ساخته شود، و تصحیح فرضیات را مبنی بر این كه كاربران دوست دارند كه چه كاری بعداً انجام میدهند،سازماندهی كند.

در این جا پروژه Room هوشمند، با آغاز به شناسایی چنین اطلاعاتی  (KR) نموده ایم، با استفاده از شبكه های معنایی بر پایه نمایش(معرفی). همانطور كه این بزرگی ادامه یافت، ما آغاز به كشف برخی مزایای ذاتی درا ین رویكرد نموده ایم:

- افزودن اطلاعات جدید به سیستم بسیار سرراست سات، اغلب بسادگی افزون یك واحد داده جدید وگسترش یك lnik   مناسب

تعویض اطلاعات یك كار بسیار موضعی است، به ندرت نیاز به تعویض‌های اساسی برای بخشهای گسترده معرفی می‌باشد. به طور مشابه، اطلاعات بی اعتبار اغلب می توانند با الحاق یا جایگزینی به link های جالب انجام شوند.

استنباط كردن نیز سریع و ترسان است. نتایج موثری برای بازیابی همه link های یك نوع جاری  یا برون كیف گره وجود دارد.

اعتقادی بر این است كه شبكه های معنایی مناسب ترین معرفی برای گرفتن و در كپسول گذران تعداد بیشمار اطلاعات ورودی به درون محیط هوشمند باشند. در این مقاله، حالتی از انحرافات را بررسی می كنیم كه یك IE به نمایش اطلاعات تحمیل می شود و بحث می كنیم كه شبكه های معنایی با این الزامات موافقند.

 

 

- كار وابسته

تعداد زیادی مجلات  وابسته به گسترش تیمهای زمینه گرا وجود دارند. برای محیط های هوشمند ، Dey، Aboud و Selber  یك “Toolkit زمینه” برای آشكارسازی حالت یك room و استفاده رخدادهای ورودی برای راه اندازی تغییراتی در رابطه با كاربردهای حساس به زمینه، ایجاد كرده اند. این Tookit قادر به كرابردهای بر پایه موقعیت است كه گروههایی از كاربرانی كه به ساختمان ها وارد و خارج می شوند پیدا می‌كند  و برای كنفرانس ها ( مذاكرات) همدستی می‌كند . API ی Lauff برای محاسبات حضور ابزار رودی می گردد و سیگنالهایی به اجزا می فرستد. ساختار عامل بار (OAA) ی Morany cheyrec Martin ، شامل تسهیلاتی برای عمل راه اندازی بر پایه اطلاعات زمینه ای است. در آزمایشگاه، Ajaykulkarni یك سیستم رفتاری كرانش پذیر به نام ReBa ایجاد كرده كه می تواند بسیاری از اعمال دشوار را در  به وقایع ایستگاه راه اندازی كند. هر چند، برای همه این چارچوبها ، تفسیر و استنباط كاربردها ،انجام شده كه باید خوشدان تكه های اطلاعات مختلف را با تطبیق و جفت كنند وبه نظر می رسد كه برای گسترش یك معرفی پیوسته از اطلاعات به دست آمده ، انجام شدند.

3 مدیریت موقعیت

اطلاعات مهم دیگری كه IE ها، سروكار دارند، اطلاعات موقعیت است. بطور ویژه این درست است كه شما ابزار دستی در محیط‌هایی مجتمع می‌كنند. این ابزار، ابزار بسیار مفیدی برای هدایت در فضا هستند. به خوبی اطلاعات تسهیم شده با دیگران، ولی نیاز به گروهی نسبت به موقعیت جاری خواهد شد با IR موضعی یا دوربین‌های بر پایه سیستمهای پیگردی، یا از بین سیستمهای گروه مثل شبكه های ؟؟ یا GPS دارند.

یك مساله این است كه تمام این سیستمها، چارچوب مختصات خودشان را برای بیان موقعیت یك شخص، به كار می برند و تفكیك خودشان را برای مختصات فراهم می كنند. به علاوه، پخش در مورد موقعیت، دانه بندی خود را دارد، ؟؟ Amy كجاست؟ احتمالاً باید پاسخ متفاوتی داشته باشد اگر كه تكلیف این است كه تصمیم گیری كنیم كه اوقصد دارد كه كدام ابزار را آدرس دهی كند، و متقابلاً كدام تكلیف تصمیم گیری شده است خواه از طریق پیغام mail ارسال شود یا از طریق صحبت با پیچر خوارانی كار را انجام بدهد. ما شبكه معنایی را برای مجتمع كردن یك زیربنا برای پروژه Room هوشمند استفاده
می كنیم این اجازه خواهد داد كه جمع بندی بین سیستمهای مختصات گوناگون انجام دهیم به همان خوبی كه به كاربران اجازه داده می شود كه بیان های موقعیتی خودشان را مثل در منزل ویژه كنید.

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید