مقاله بررسی ساختار ISP

مقاله بررسی ساختار ISP مقاله بررسی ساختار ISP

دسته : کامپیوتر و IT

فرمت فایل : word

حجم فایل : 32 KB

تعداد صفحات : 13

بازدیدها : 285

برچسبها : دانلود مقاله

مبلغ : 2000 تومان

خرید این فایل

مقاله بررسی ساختار ISP

مقاله بررسی ساختار ISP

فهرست مطالب :

سیستم پشتیبانی گویا
نصب وراه اندازی ISP
چگونه می توان تبدیل به یکISP شد؟
سیستم یکپارچه گزارشات ومدیریت ISP
منابع
................................................

بخشهایی از متن:

سیستم پشتیبانی گویای ISP

یکی از مهمترین بخش های خدمات رسانی در یک سایت ISP راهنمایی صحیح کاربران در اتصال و استفاده از خدمات اینترنت می باشد که می تواند اعتماد و رضایت کاربران را به دنبال داشته باشد. نرم افزار سیستم پشتیبانی گویای ISP یک محصول کارآمد و قدرتمند در زمینه پشتیبانی کاربران می باشد که برای اولین بار در ایران توسط شرکت آتی نگر طراحی و پیاده سازی شده است. این پشتیبانی از طریق تلفن و بصورت کاملا هوشمند و گویا انجام می پذیرد.

 از مهمترین مزایای استفاده از این نرم افزار عبارتند از:
•    ارائه خدمات پشتیبانی بصورت 7*24 در هفته بی نیاز به حضور فیزیکی نیروی انسانی
•     کاهش هزینه های پشتیبانی
•    دریافت اطلاعات اعتباری کاربر بی نیاز از اتصال به ینترنت
...

نصب و راه اندازی ISP


نرم افزارIBS و نسل جدید این نرم افزار با نام IBSng بهمراه چندین نرم افزار جانبی مانند IBSdialer و نرم افزار IAS با امکاناتی از قبیل Bandwidth Management و LAN Accounting ... ، از جمله تولیدات نرم افزاری این شركت در این زمینه می باشد که توضیحات آنها در قسمت محصولات قابل مشاهده است.
همچنین با ارائه خدمات فنی شبکه شامل راه اندازی server با سیستم عاملهای Linux و Windows ، تنظیم و راه اندازی router ، تنظیم و راه اندازی VPN، Cache Server ، LAN ، شبکه های wireless وBroadband ADSL متناسب با نرم افزار و سخت افزار شما و ارائه سرویس های مورد نیاز گام دیگری در ارائه خدمات گسترده ارتباطی خود برداشته است.
این شرکت با تهیه نرم افزارهای open source که قابل استفاده در كلیه ISP ها می باشد ، زمینه بسیار مساعدی جهت تبادل اطلاعات و گسترش آن توسط متخصصان ایجاد نموده است . همچنین با پشتیبانی online در کلیه ساعات و راه اندازی دقیق و تهیه نرم افزارهای جانبی در این زمینه راهگشای بسیاری از مشکلات دارندگان این سرویس پرطرفدار بوده است.

...

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید