مقاله اینترنت و آموزش از راه دور

مقاله اینترنت و آموزش از راه دور مقاله اینترنت و آموزش از راه دور

دسته : -پژوهش

فرمت فایل : word

حجم فایل : 48 KB

تعداد صفحات : 33

بازدیدها : 199

برچسبها : دانلود مقاله

مبلغ : 2000 تومان

خرید این فایل

مقاله اینترنت و آموزش از راه دور

مقاله اینترنت و آموزش از راه دور

عنوان

صفحه

آموزش از راه دور ( e-learning ) چیست ؟

2

اما مقدمه ای بر آموزش الکترونیکی

3

آموزش از راه دور آموزش آسان،همیشه ،همه جا وبرای همه

5

مفاهیم پایه آموزش الکترونیک

11

چگونگی‌ بهره‌گیری‌ از آموزش‌ الكترونیك

13

تعامل و نقش آن در آموزش الكترونیك

21

دامنه آموزش الکترونیک

23

نقش معلم در آموزش مبتنی بر كامپیوتر

25

منابع

30


 


 

بخشهایی از متن مقاله:

 آموزش از راه دور ( e-learning ) چیست ؟

برای اینکه در بازار کار امروزی موفق باشیم ، باید بروز باشیم – به اصطلاح معروف up-to-date باشیم – و باید تلاشمان در جهت افزایش روز افزون دانش کاری و فن آوری های نوین باشد. هرچه مهارت هایمان بیشتر باشد ( به ویژه مهارت های مربوط به فنآوری اطلاعات یا همان IT ) همانقدر موفقتر خواهیم بود. لذا آموزش مستمر بسیار مهم است. از طرفی به نظر میرسد با گرفتاریهای امروزی ، همه ما مشغولتر از این حرفها باشیم که بخواهیم زمان مناسبی را برای آموزش اختصاص دهیم و طبیعتاً وقتی هم دنبال آموزش میرویم ، میخواهیم کاملاً مطمئن شویم که دوره های انتخابی ما واقعاً کاربردی و بدرد بخور هستند. این همان راهی است که comtronet در آن یار و یاور شما خواهد بود.

منظور از E-Learning یا آموزش الکترونیکی، بطور کلی بهره گیری از سیستم های الکترونیکی، مثل کامپیوتر، اینترنت، CD های Multimedia و نظایر این هاست با هدف کاستن از رفت و آمدها و صرفه جویی در وقت و هزینه و ضمنا یادگیری بهتر و آسانتر.

...

آموزش از راه دور چیست؟

در نتیجه تغییر شرایط فناوری و تغییر شرایط بازار، سیستم های آموزشی کشورها با افزایش فرصت آموزشی روبروهستند ، بدون اینكه بودجه های آموزش افزایش چندانی یابد. بعضی از موسسات آموزشی با توسعه برنامه های آموزشی از راه دور نسبت به این موضوع واكنش نشان داده اند

ابتدایی ترین سطح آموزشی از راه دور زمانی اتفاق می افتد كه معلم و شاگرد به طور فیزیكی از طریق استفاده از ابزار صوتی- تصویری و داده های دیگر از یكدیگر جدا هستند و در واقع ارتباط رو در رو وجود ندارد تا شكاف آموزشی رفع شود. این نوع از برنامه ها می تواند شانس دوبارهای را به بزرگسالان بدهد تا به تحصیل ادامه دهند و محدودیت زمانی، فاصله یا ناتوانی جسمی نتواند مانع از پیشرفت تحصیلی و علمی آنان شود. همچنین كاركنان می توانند بدون آنكه از محل كار خود خارج شوند آموزشهای لازم را طی كنند.

...

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید