پاورپوینت پانل های پوما

پاورپوینت پانل های پوما پاورپوینت پانل های پوما

دسته : عمران

فرمت فایل : powerpoint

حجم فایل : 36406 KB

تعداد صفحات : 128

بازدیدها : 203

برچسبها : پانل پوما Puma panel

مبلغ : 3000 تومان

خرید این فایل

دانلود پروژه پاورپوینت بررسی پانل های پوما

در پروژه حاضر که با فرمت پاورپوینت تهیه گردیده به بررسی کامل پانل های پوما، کاربردها و مشخصات و مزایای پانل پوما همراه با تصاویر کامل پرداخته شده است.

پانل پوما Puma panel از دو سطح مشبک مفتولی با چشمه های 5*5 یا 8*8 سانتیمتر تشکیل شده که این دو صفحه ی مشبک به فاصله های 5، 7.5 ، 10 و یا... سانتیمتر از یکدیگر به وسیله همین مفتول ها، ثابت و به یکدیگر جوش شده اند قطر مفتول های به کار رفته در این پانلهای سه بعدی 2.5 یا 4 میلیمتر و مقاومت کششی مفتولهای مصرفی حداقل 4000 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می باشد. این پانلها با عرض 1 و طول 3 متر تولید می گردند و در صورت نیاز به طول بلندتر پانلها در محل اجرا به کمک نوار شبکه ی اتصال به یکدیگر دوخته می شوند .

روش نصب دو قطعه پانل متقاطع پوما

روش نصب دو قطعه پانل متقاطع پوما به یکدیگر توسط اتصال گونیا

کاربرد سیستم پوما در ساختمان

پانل پوما را می توان جهت دیوارهای محیطی و جداکننده های داخلی ساختمانها به کار گرفت. بیشترین کاربرد پانلهای پوما در ساختمان های مرتفع می باشد، زیرا در طراحی و ساخت چنین ساختمانهایی کاهش منطقی وزن مصالح (بار مرده) مد نظر است که با استفاده از این محصول دستیابی به این مهم مقدور می گردد، زیرا وزن یک متر مربع دیوار آجری 22 سانتیمتری با ملات ماسه و سیمان و اندود طرفین بیش از 450 کیلوگرم می باشد در حالیکه یک مترمربع دیوار میانی پوما اندودهای طرفین (از نوع بتن سبک) کمتر از 100 کیلوگرم وزن دارد و طبعا به کارگیری پوما کاهش بار مرده ی ساختمانهای بلند مرتبه را به طرز چشم گیری به دنبال خواهد داشت.

پانل های پوما را می توان در ساختمانهای یک یا دو طبقه بدن استفاده از اسکلت فلزی بنا کرد و به عنوان دیوارهای باربر، تقسیم کننده و سقف از آن بهره گرفت. پانل پوما به جهت خود ایستا بودن در اجرای دیوار بلند سالن های سوله و سیلوها و وآشیانه های هواپیما کاربرد موثر و مطمئن دارد.

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید