دانلود پاورپوینت مقدمات تكنولوژی آموزشی

دانلود پاورپوینت مقدمات تكنولوژی آموزشی دانلود پاورپوینت مقدمات تكنولوژی آموزشی

دسته : -پاورپوینت

فرمت فایل : powerpoint

حجم فایل : 67 KB

تعداد صفحات : 20

بازدیدها : 266

برچسبها : دانلود پاورپوینت

مبلغ : 4500 تومان

خرید این فایل

دانلود پاورپوینت مقدمات تكنولوژی آموزشی

شرح برخی از اسلایدها

اسلاید 1 )

•«سیستم»
به نظر می رسد كه واژه  سیستم  واژه ای  است  مناسب روز...... معنی واژه نامه ای معادل سیستم را چنین  بیان می كند: مجموعه ای از اشیاء كه به وسیله نوعی تعامل یا وابستگی متقابل و منظم وحدت یافته اند، یك كل  ارگانیك یا سازمان یافته چون منظومه شمسی یا یك سیستم تلگراف جدید  .  از این تعریف چنین  بر می آید  كه  سیستم   به صورت  طبیعی موجود است  مانند منظومه  شمسی  یا انسان  آنها  را ساخته است مانند سیستم تلگراف.

اسلاید 2 )

•سیستم های انسان ساخته معمولاً برای رسیدن به هدف معینی به وجود می آیند، پس می توان آنها را «مجموعه ی سازمان یافته ای از اجزاء متعامل و مرتبط كه عمداً بوجود آمده تا به شكل  وحدت یافته ای  هدفهای معینی را  متحقق سازد  دانست . مطابق این  تعریف در هر سیستم  اجزایی وجود دارند كه به هم مرتب هستند و به طور دائم با یكدیگر در حال كنش متقابل  یا  تعامل هستند.  این اجزاء  محتوای سیستم هستند اجزاء  كارهایی را انجام می دهند كه  به  هر كدام از آن كارها با  فعالیت ها فرآیند گفته می شود . انجام این كارها یا فرایندها برای رسیدن به یك هدف معین  است

....

اسلاید 7 )

آموزش

•واژه ی آموزش واژه ای است كه به نظر می رسد در مورد مفهوم آن ابهام چندانی وجود نداشته  باشد . آموزش فعالیت های هدفمند معلم برای ایجاد یادگیری در یادگیرنده است كه به صورت كنشی متقابل  بین او و  یك  یا  چند  یاد گیرنده جریان  می یابد .  این  تعریف  از آموزش  بیشتر آموزش كلاسی یا به كارگیری ارتباط رو – در – رو،‌ در آموزش را در نظر مجسم می كند.

اسلاید 8 )

•در صورتی كه آموزشی كه در تعریف براون مورد نظر است كلیه فعالیتهای هدفمندی است كه برای ایجاد یادگیری صورت می گیرد. این فعالیت های می توانند از راه دور انجام گیرند و كنش متقابل از طریق ارتباط با مركز به وسیله تلفن یا پست یا كانال تلویزیونی یا هر طریق دیگر صورت گیرد.

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید