مقاله آسیب شناسی فرار دختران از خانه

مقاله آسیب شناسی فرار دختران از خانه مقاله آسیب شناسی فرار دختران از خانه

دسته : -پژوهش

فرمت فایل : word

حجم فایل : 24 KB

تعداد صفحات : 20

بازدیدها : 183

برچسبها : دانلود مقاله

مبلغ : 3000 تومان

خرید این فایل

مقاله آسیب شناسی فرار دختران از خانه

مقدمه………………………………………3

مسئله شناسی فرار از خانه……………….............4

تبیین عوامل موثر در فرار دختران………………....5

پیامدهای فرار دختران…………………….. .....12

نقد برخی عملکردها………………………… 15

پیشنهادات………………………………...16

.............................................................

امروزه جوامع گسترده به دلیل پیچیدگیهای خاصی كه در این نوع جوامع وجود دارد ، با مشكلات و مسائل فراوانی در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی روبرو هستند و همیشه همراه با پیشرفت با انواع آسیب های اجتماعی روبرو بوده اند .

از جمله این آسیب ها می توان از ترك  ناگهانی دختران از خانه  یاد كرد ، كه این مسئله در جامعه ما به دلیل وجود معیارها و هنجارهای دینی و خانوادگی ، یك نوع اسیب اجتماعی محسوب می شود كه بایستی به دنبال ریشه یابی این مسئله باشیم . و به جای پاك كردن صورت مسئله به دنبال یافتن راه حلی مفید باشیم .

...

وسایل ارتباط جمعی

 رسانه های نوشتاری ودیداری دارای كاركردهای سه گانه از جمله اطلاع رسانی هستند . زمانی كه رسانه ها موضوع فرار دختران را با ذكر تمام جزئیات منعكس می كنند، در واقع افراد را نسبت به وضعیت افرادی كه شرایطی نامساعد و بغرنج  خانه را تحمل نكرده اند ، مطلع می كنند و باعث می شود كه آنها نیز همین عمل را در مواجه با مسائل خانواده تكرار كنند. ضمن آنكه قبح مسئله تا حد بسیار زیادی در اذهان شكسته شده و به عنوان یك عمل عادی جلوه می نماید.از سوی دیگر برخی از فیلمها و سریالها ی تلویزیونی مشوق فرار از خانه است . ترویج روحیه استقلال طلبی غیر منطقی در سنین نوجوانی ، عدم رعایت احترام به بزرگترها ، حتی نمایش فرار جمعی از جوانان ، بدون نمایش صحیح پشیمانی و ندامت آنها، می تواند در شیوع این پدیده ها موثر باشد .

 

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید