مقاله پاورپوینت ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت

مقاله پاورپوینت ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت مقاله پاورپوینت ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت

دسته : -پاورپوینت

فرمت فایل : powerpoint

حجم فایل : 25 KB

تعداد صفحات : 40

بازدیدها : 263

برچسبها : دانلود پاورپوینت

مبلغ : 5000 تومان

خرید این فایل

مقاله پاورپوینت ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت

فایل حاضر مقاله یا تحقیقی در خصوص ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت می باشد که در قالب پاورپوینت با فرمت ppt می باشد این پاورپوینت در 40 اسلاید تهیه گردیده و قابل ویرایش می باشد در متن زیر به قسمتهایی از متن آن اشاره می شود.

قسمت هایی از متن:

•اینترانت واكسترانت •اینترانت واكسترانت •
دو نمونه از مهمترین گستره های اینترنت، " اینترانت ها و اكسترانت ها " هستند كه شاید كمتر به آنها توجه شده است. گاهی وجود "اینترانت " و " اكسترانت " در مشاغل كوچك در راستای اجرای برنامه های مربوط به این گونه كسب و كارها تعجب آور است.

البته شاید بتوان گفت بهره گیری از این خدمات، صرفا برای كسب و كارهای محدود امكان پذیر است و ناگفته پیداست كه كار با این شبكه ها در شركت های بزرگ عملا ممكن نیست. به هر حال، هنگام استفاده از چنین شبكه هایی باید به برخی نكات توجه داشت:

1- یكی از مزایای شبكه اینترانت، افزایش تشریك مساعی كارمندان از یك سو و تقسیم
اطلاعات میان آنها از سوی دیگر است. به طور خلاصه، یك شبكه اینترانت، یك شبكه خصوصی است و صرفا در اختیار پرسنل و كارمندان قرار می گیرد.

در این شبكه نیز می توان از فرآیندهای امنیتی مانند دیواره آتش برای جلوگیری از سرقت اطلاعات استفاده كرد. یكی دیگر از مزایای شبكه های اینترانت این است كه كارمندان صرف نظر از محلی كه حضور دارند، می توانند به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند. ...

...

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید