پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

دسته : -پاورپوینت

فرمت فایل : powerpoint

حجم فایل : 492 KB

تعداد صفحات : 32

بازدیدها : 174

برچسبها : دانلود پاورپوینت

مبلغ : 5000 تومان

خرید این فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

qارکان برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی vرکن اول: تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری گذشته و آینده vرکن دوم: تخمین سود بالقوه آتی شرکت vرکن سوم: تهیه استراتژی.

vدامنه فعالیت در صنعت: شرکت می تواند در یک صنعت یا در مجموعه ای از صنایع مشابه فعالیت کند. مثل شرکت تری ام که در هر صنعتی که پول ساز است فعالیت میکند. vدامنه فعالیت در بازار: شرکت می تواند به بازار ها و مشتریان مختلفی خدمت ارائه کند. مثلاً شرکت اتومبیل سازی پورشه اتومبیل های گران قیمتی برای مشتریان خاص تولید می کند. vدامنه عمودی: میزان تولید مورد نیاز در منابع داخلی شرکت. مثل شرکت فورد که تمام مواد مورد نیاز برای محصول نهایی خود، نظیر لاستیک و شیشه را از منابع داخلی خود تهیه می کند. vدامنه جغرافیایی: مثلاً شرکت های چند ملیتی نظیر کاتر پیلار، از مؤسساتی هستند که در اکثر کشورها فعالیت می کنند.

qتجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت سرمایه گذاری ها vهدف از شناسایی دامنه فعالیت واحد های خود گردان، تهیه برنامه استراتژیک و اعتبار لازم برای آنهاست. شرکت اصلی همواره وضعیت واحدها را می سنجد تا نسبت به رشد، حفظ، برداشت کردن یا اختتام عمر آن ها تصمیم گیری کند. دو ابزار برای این کار عبارتند از: Øروش گروه مشاوران بوستون. Øروش جنرال الکتریک.

qاین ماتریس به چهار بخش تقسیم شده است: vعلامت های سؤال: واحد های خود گردان این بخش اغلب واحد های جوانی هستند که شرکت برای بالا بردن سهم بازار آن ها نسبت به رقبا باید سرمایه گذاری زیادی انجام دهد واین کار هزینه می برد. vستاره ها: اگر مرحله علامت سؤال یک واحد با موفقیت سپری شود، این واحد به ستاره تبدیل می شود. ولی این بدان معنا نیست که جریان مثبت نقدینگی از این واحد به سوی شرکت در جریان باشد. شرکت باید سرمایه گذاری زیادی برای مقابله با رقبا انجام دهد. این واحد ها در صورت موفقیت به گاو های شیرده تبدیل شده، سود آور می شوند.

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید