پاورپوینت سلول گرایی، زیر بنای تحولات در صنعت رایانه

پاورپوینت سلول گرایی، زیر بنای تحولات در صنعت رایانه پاورپوینت سلول گرایی، زیر بنای تحولات در صنعت رایانه

دسته : -پاورپوینت

فرمت فایل : powerpoint

حجم فایل : 645 KB

تعداد صفحات : 16

بازدیدها : 219

برچسبها : دانلود پاورپوینت

مبلغ : 5000 تومان

خرید این فایل

پاورپوینت سلول گرایی، زیر بنای تحولات در صنعت رایانه

پاورپوینت سلول گرایی، زیر بنای تحولات در صنعت رایانه

“سلول گرایی” بیش از پردازش سریع اطلاعات و ارتباطات یا هر فناوری دیگر، موجب شتاب بیشتر تغییراتی می وشد كه اكنون مدیران در صنعت رایانه با آن مواجهند و راهبردهای كه مبتنی بر “سلول گرایی” می باشند، بهترین شیوه برای برخورد با تغییرات یاد شده به شمار می آیند.

شركت آی.بی.ام در سال 1964، نخستین رایانه سلولی ـ یعنی مستقیم 360ـ را به بازار ارائه كرد و اثر بخشی رهیافت سلولی را نشان داد طراحان سیستم 360، با این مساله به طور مستقیم برخورد كردند و خانواده ای از رایانه ها را تجسم بخشیدند و طراحی كردند كه دستگاههایی در اندازه های گوناگون و برای كابرداهی مختلف را شامل می شد كه همگی آنها مجموعه دستورالعملهای یكسانی بودند.

سلول گرایی، راهبردی برای سازماندهی فراگردهای پیچیده ارائه خدمت و تولید محصول كارآمد است. یك سیستم سلولی، از واحدها یا سلولهایی تشكیل شده است كه به طور مستقل طراحی گردیده اند ولی به عنوان یك كل منسجم عمل می كنند.

قواعد آشكار طراحی (كه “اطلاعات‌آشكار” نیز خوانده می شود) تصمیمهای هستند كه بر تصمیمهای بعدی طراحی اثر دارند. در فراگرد طراحی، مطلوب است كه نخست “قواعد آشكار طراحی” مشخص و تدوین گردند و آنگاه به طور گسترده به افراد دست اندركار منتقل شوند. “قواعد آشار طراحی” در سه دسته قرار می گیرند.

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید