پاورپوینت نحوه معامله اوراق بهادار

پاورپوینت نحوه معامله اوراق بهادار پاورپوینت نحوه معامله اوراق بهادار

دسته : -پاورپوینت

فرمت فایل : word

حجم فایل : 496 KB

تعداد صفحات : 17

بازدیدها : 254

برچسبها : دانلود پاورپوینت نحوه معامله اوراق بهادار

مبلغ : 6500 تومان

خرید این فایل

پاورپوینت نحوه معامله اوراق بهادار

معاملات کارگزاری و شرکت های کارگزاری

معمولاً هر شخصی می تواند به آسانی یک حساب کارگزاری باز کند. سرمایه گذار، کارگزار یا واحد کارگزاری را از طریق مراجعه حضوری یا از طریق اعتبار خود و یا سایر روشها انتخاب می کند. شرکتهای عضو بورس اوراق بهادار تمایل دارند واقعیتهای اساسی را در خصوص مشتریان بالقوه بدانند، در حالی که معمولاً فقط مقدار کمی از این اطلاعات مورد نیاز است. معمولاً میان کارگزار و مشتری ملاقات حضوری پیش نمی آید و اغلب تماس ها از طریق تلفن و یا نامه صورت می گیرد.

کارمزد (کمیسیون)

کارمزد یا کمیسیون، حق العملی است که به کارگزار پرداخت می شود و مشتری با پرداخت این پول خدمات کارگزار را برای خرید یا فروش اوراق بهادار جبران می کند.

سرمایه گذاران می توانند در مورد پرداخت میزان کارمزد با کارگزاران به مذاکره بپردازند. شرکتهای کارگزاری تمام عیار عملاً نرخ کارمزد را برای سرمایه گذاران کوچک مشخص میکنند. با یان حال رقابت کلی در صنعت بر این نرخها تأثیر می گذارد.

در مقابل سرمایه گذارانی که در حجم خرید و فروش سهام زیاد مشغول هستند نرخ های کارمزد یا کمیسیون را بر اساس مذاکره و توافق تعیین می کنند.

سفارشات در بازار خارج از بورس

معمولاً، معامله گران در بازار خارج از بورس از طریق مذاکره با مشتریان و از طریق ایجاد قیمتهای پیشنهادی رقابتی، قیمت اوراق بهادار را تعیین می کنند. این معامله گران از طریق ایجاد بازارهای جداگانه برای هر اوراق بهاداری به حفظ تعادل عرضه و تقاضا می پردازند. این کار از طریق آمادگی لازم معامله گران برای خرید اوراق بهادار معینی از یک فروشنده یا فروش اوراق بهاداری به خریدار صورت می گیرد. ...

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید