پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا

پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا

دسته : پرسشنامه

فرمت فایل : word

حجم فایل : 11 KB

تعداد صفحات : 3

بازدیدها : 310

برچسبها : پرسشنامه رضایت شغلی

مبلغ : 3000 تومان

خرید این فایل

دانلود پرسشنامه رضایت شغلی، آزمون سنجش و ارزیابی رضایت شغلی مدیران مینه سوتا

برای سنجش رضایت شغلی مدیران از پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتااستفاده می شود. این پرسشنامه 19 گویه 5 گزینه ای دارد و پایایی آن توسط پژوهشگران متعدد در حد قابل قبولی گزارش شده است. از جمله محمدی پایایی آن را 86/0 گزارش کرده است.

نمره گذاری پرسشنامه رضایت شغلی به صورت طیف لیکرت می باشد که به گزینه های کاملا مخالفم 1 نمره و به گزینه کاملا موافقم 5 داده می شود که به این نسبت کمترین نمره آزمودنی در این پرسشنامه 19 و بالاترین نمره 115 می باشد که نشانگر رضایت شغلی بالا می باشد.

روایی ابزارها: برای تعیین روایی ابزارهای اندازه گیری به شیوه اعتبار یابی محتوایی و تائید اساتیدگروه مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد اقدام شد. به عبارتی قبل از اجرای ابزارهای مذکور در نمونه آماری، پرسشنامه ها مورد تایید اساتید قرار گرفتند.

پایایی ابزارها: برای تعیین پایایی هر یک از ابزارهای اندازه گیری، پس از اجرا در یک نمونه محدود (20 نفر) از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد.ضریب پایایی برای پرسشنامه رضایت شغلی (87/)0 به دست آمد. ضرایب به دست آمده نشان می دهد که ابزارهای مورد استفاده از پایایی قابل قبولی برخوردار هستند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

تعداد گویه ها : 19

تعداد مولفه : ندارد

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : ورد wordو قابل ویرایش

تعداد صفحات : 3

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید