پروژه نقش مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری

پروژه نقش مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری پروژه نقش مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری

دسته : مدیریت

فرمت فایل : powerpoint

حجم فایل : 775 KB

تعداد صفحات : 62

بازدیدها : 468

برچسبها : مدیریت مشارکتی نظام پیشنهادات توسعه منابع انسانی افزایش بهره وری

مبلغ : 18000 تومان

خرید این فایل

دانلود پروژه رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی، پاورپوینت نقش مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری

پروژه پیش رو؛ حاوی پاورپوینتی با عنوان نقش مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری بوده و در 62 اسلاید همراه با توضیحات کامل طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسهای مدیریت منابع انسانی و مدیریت منابع انسانی پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید.

بخشهایی از متن

چکیده :

توسعه ملی جز با توسعه سرمایه انسانی میسر نیست و توسعه سرمایه انسانی نیز نیازمند سیستم ها و راهکارهایی است که منجر به پرورش و شکوفایی سازمانها بر اساس عناصر خلاقیت، کیفیت و بهره وری می شود.

یکی از مهمترین این سیستم ها نظام پیشنهادات است که بر اساس مدیریت مشارکتی و رویکرد مبتنی بر مغز به عنوان یک ابزار جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی بین اعضای سازمان تعریف میشود.

در واقع در جهان امروز دیگر کسی نمی تواند منکر نقش مدیریت مشارکتی در افزایش بهره وری سازمان باشد. نیروی انسانی مهمترین داده در تولید کالاها و خدمات محسوب می شود.

بنابراین برای سنجش میزان موفقیت سازمانها، نیاز به نظامهای منابع انسانی مترقی می باشد که بتوانند با ارائه راهکارهای مناسب و ایجاد هماهنگی لازم بین اهداف سازمان و اهداف کارکنان و با توسعه منابع انسانی، بر بهره وری کل سیستم افزوده و سازمان را در رسیدن به اهداف خود هر چه بیشتر یاری نموده و به پیش ببرند.

نظام پیشنهادات چگونه می تواند به توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری کمک کند؟

* موفقیت نظام پیشنهادها در گرو باور مدیریت ارشد به توانایی کارکنان و درک مسایل آنان، توانمندی و شایستگی مدیریت ارشد برای تشخیص و اجرای پیشنهادهای مفید و همچنین توجیه مدیران میانی است،

وگرنه در سازمانی که مدیر ارشد در اجرای نظام پیشنهادها جدی نباشد، یا مدیران میانی با نظام پیشنهادها همنوا نباشند، یا برداشت اشتباه از ماهیت نظام پیشنهادها داشته باشند و در پی ایرادگیری باشند، تحول جدی اتفاق نخواهد افتاد و نظام پیشنهادها ناموفق جلوه خواهد کرد.

انگیزش کارکنان برای ارایه پیشنهاد می تواند به صورت مادی و معنوی پیگیری شود. با وجود اهمیت انگیزش معنوی در مشارکت و روش های متعدد و مؤثر آن، متأسفانه روی این زمینه کمتر کار شده است.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مشارکت چیست؟

مدیریت مشارکتی چیست ؟

اهداف مدیریت مشارکتی

مدیریت مشارکتی از دیدگاه قرآن و روایات

چرا از مدیریت مشارکتی استفاده می کنیم؟

نظام پیشنهادات چیست ؟

نظام پیشنهادات از دیدگاه قرآن و روایات

چگونه نظام پیشنهادات را عملی کنیم؟

بهره وری چیست؟

نظام پیشنهادات چگونه می تواند به توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری کمک کند؟

نتیجه گیری

منابع

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید